Interim CRM Manager voor een Retailer

We hebben een nieuwe interimaanvraag! Misschien is dit iets voor jou? Of ken jij degene die we zoeken? Lees dan snel verder!

SQIQ is ‘tijdelijk de beste’ en focust op bemiddeling van de beste Digital Interimmers. Wij durven keuzes te maken en verdoen daardoor geen tijd.

De essentie van de opdracht betreft het volgende: In grote lijnen ben je in deze rol verantwoordelijk voor het uitzetten van een nieuwe CRM strategie en zal je deze strategie operatie technisch ook gaan managen. Het is jouw taak om het meeste uit de marketingkansen te halen. Je ontwikkelt daarom een jaarlijks CRM-marketing plan en bent daarbij altijd bezig met het belang van de klant. Een groei in kennis van klantprofielen en het implementeren van de CRM visie in heel Europa ligt in jouw handen. Je zult gaan samenwerken met alle afdelingen, zo zorg je dat CRM waarde creëert voor de hele organisatie. CRM van deze retailer moet nog helemaal opgebouwd moet worden, dus je start ‘from scratch’.

Je zult inzichten creëren over customer journeys en campagne prestaties aan de hand van data. Die data optimaliseer jij en je bent verantwoordelijk voor segmentatie op basis van die gegevens. Daarbij hou je oog in het zeil op de financiële planning.  
 
Kortom, jij zorgt er voor dat je door CRM de meest effectieve benadering van klanten kan garanderen. 
De aanvraag is binnengekomen op 13-02-18, en de beoogde start is per maart.

Geïnteresseerd geraakt door bovenstaande functieomschrijving? Laat het ons weten!

Voor vragen en interesse kunt u gerust contact opnemen met Frederieke Verhoeven, via +31 6 53 12 88 02 of via frederiekeverhoeven@sqiq.nl

Volg ons ook vast op LinkedIn voor meer interessante opdrachten https://www.linkedin.com/company/sqiq/ 

meld je aan Terug naar interim