Deze opdracht is vervuld, maar wil je op de hoogte blijven van onze nieuwe interimopdrachten? Stuur dan jouw wensen en CV naar info@sqiq.nl en volg ons actuele aanbod op LinkedIn.

We hebben een nieuwe interimaanvraag! Misschien is dit iets voor jou? Of ken jij degene die we zoeken? Lees dan snel verder!

SQIQ is ‘tijdelijk de beste’ en focust op bemiddeling van de beste Digital interim professionals. Wij durven keuzes te maken en verdoen daardoor geen tijd.

Deze keer zoeken we de beste kandidaat voor de volgende opdracht:

Interim CRM Manager voor een Retailer.

Essentie van de opdracht: als CRM Manager ga jij je bezig houden met het opzetten en uitrollen van een nieuw CRM-systeem. Je zal een nieuw customer/loyalty team aansturen van 3 fte direct en 5 fte functioneel. Je zult je bezighouden met het stevig neerzetten, managen én uitbreiden van het team. Met dit team zal je een nieuw programma voor premium klanten opzetten in Nederland, die vervolgens uitgerold zal worden naar het buitenland. Daarnaast ben jij verantwoordelijk voor de inhoud, vanaf de strategie tot aan de executie. Ook zal je verantwoordelijk worden voor het opzetten van een community, zodat klanten kunnen meedenken over verbeteringen en het schrijven van reviews. 

De aanvraag is binnengekomen op 08-07-2020, en de beoogde start is per direct, 32 tot 40 uur per week.

Heb je interesse? Meld je hieronder aan!
We nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.

Voor vragen en interesse kun je altijd eerst nog even contact opnemen met
Frederieke Verhoeven, via +31 6 53 12 88 02 of frederiekeverhoeven@sqiq.nl.

Volg ons ook vast op LinkedIn, zo ben je altijd als eerste op de hoogte van de nieuwste aanvragen!

Meld je aan Terug naar interim