Wij hebben een nieuwe interimaanvraag! Ben óf ken jij die Interim Customer Journey Expert Apps die wij zoeken? Lees dan snel verder!

SQIQ is ‘tijdelijk de beste’ en focust op bemiddeling van de beste Digital Interimmers. Wij durven keuzes te maken en verdoen daardoor geen tijd.

We zoeken nu de beste kandidaat voor de volgende opdracht:

Interim Customer Journey Expert Apps voor een financiële dienstverlener.

Essentie van de opdracht: Jouw passie is om vanuit de klanten de beste consistente klantervaring te bieden, met als doel om klanten hun zaken snel en eenvoudig te laten regelen. Door middel van data analyses, A/B testen en gebruik van de juiste tooling spot jij kansen ter verbetering, neemt initiatief en motiveert anderen om gezamenlijk het doel te bereiken. Jij bent resultaat gericht, kritisch en de klant staat hierin altijd centraal. Samen met jouw online sales collega’s ben jij verantwoordelijk voor het verbeteren van de customer journey op de Apps. Jij hebt ervaring met het opzetten, vermarkten en communiceren omtrent Apps.

Ben jij of ken jij degene voor de opdracht? Reageer dan nu!

Deze aanvraag is binnengekomen op 08-12-2021 en de beoogde start is per half februari voor 40 uur per week, t/m het einde van het jaar.

Heb je interesse? Meld je hieronder aan en vernoem hierbij de titel van de interim aanvraag.
We nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.

Voor vragen en interesse kun je altijd eerst nog even contact opnemen met
Kiki van der Ben, via +31 6 30 50 62 85 of kikivanderben@sqiq.nl.

Volg ons ook vast op LinkedIn, zo ben je altijd als eerste op de hoogte van de nieuwste aanvragen!

Meld je aan Terug naar interim