Deze opdracht is vervuld, maar wil je op de hoogte blijven van onze nieuwe interimopdrachten? Stuur dan jouw wensen en CV naar info@sqiq.nl en volg ons actuele aanbod op LinkedIn.

Wij hebben een nieuwe interimaanvraag! Ben óf ken jij die Interim Customer Journey Expert die wij zoeken? Lees dan snel verder!

SQIQ is ‘tijdelijk de beste’ en focust op bemiddeling van de beste Digital Interimmers. Wij durven keuzes te maken en verdoen daardoor geen tijd.

We zoeken nu de beste kandidaat voor de volgende opdracht:

Interim Customer Journey Expert voor een Nederlandse uitgeverij.

Essentie van de opdracht: In deze rol ga je aan de slag met data en resultaten omtrent NPS, om de customer journey verder door te ontwikkelen. Je houdt je bezig met het analyseren van de verschillende tools en software en doet aanbevelingen om dit te optimaliseren. Het is tevens jouw taak om dit goed te communiceren richting de verschillende stakeholders, om de gewenste verandering te bewerkstelligen. Goede kennis van NPS is daarom ook een must, ervaring met de tools customerGauge en/of Mousflow is een grote pré.

Ben jij of ken jij degene voor de opdracht? Reageer dan nu!

Deze aanvraag is binnengekomen op 29-04-2021, de start is z.s.m. voor 24 uur per week.

Heb je interesse? Meld je hieronder aan en vernoem hierbij de titel van de interim aanvraag.
We nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.

Voor vragen en interesse mail je naar Kiki van der Ben via +31 6 30506285 of kikivanderben@sqiq.nl. We nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.

Volg ons ook vast op LinkedIn, zo ben je altijd als eerste op de hoogte van de nieuwste aanvragen!

Meld je aan Terug naar interim