Deze opdracht is vervuld, maar wil je op de hoogte blijven van onze nieuwe interimopdrachten? Stuur dan jouw wensen en CV naar info@sqiq.nl en volg ons actuele aanbod op LinkedIn.

Wij hebben een nieuwe interimaanvraag! Ben óf ken jij de Interim Content Specialist die wij zoeken? Lees dan snel verder!

SQIQ is ‘tijdelijk de beste’ en focust op bemiddeling van de beste Digital Interimmers. Wij durven keuzes te maken en verdoen daardoor geen tijd.

We zoeken nu de beste kandidaat voor de volgende opdracht:

Interim Customer Journey Specialist voor een retailer:

Essentie van de opdracht: Als Costumer Journey Specialist weet jij als geen ander hoe je met data moet omgaan en jij kan de data vervolgens vertalen naar de praktijk. Met deze data in je achterhoofd denk jij vanuit klantperspectief. Als Costumer Journey Specialist ben je ontwikkel jij de klantreizen. Jij zorgt dat de doelgroep naar het perfecte artikel wordt geleid. Door klantreizen succesvol te lanceren zorg je voor juiste conversie op verschillende gebieden. Dit vereist continu data-analyse en talent om die inzichten te vertalen naar acties. Je analyseert de bestaande klantreizen en verbetert deze. Lijkt het jou leuk om onderdeel te worden van een divers team? Kun je goed samenwerken? Houd je van data? En heb je ervaring bij een online/e-commerce bedrijf?

Ben jij of ken jij degene voor de opdracht? Reageer dan nu!

Deze aanvraag is binnengekomen op 17-03-2022 en de beoogde start is per april, 4-5 dagen per week, voor 6 maanden.

Voor vragen en interesse mail je naar Flo van der Horn van den Bos via +31 6 10595623 of via flovanderhorn@sqiq.nl

Meld je aan Terug naar interim