Deze opdracht is vervuld, maar wil je op de hoogte blijven van onze nieuwe interimopdrachten? Stuur dan jouw wensen en CV naar info@sqiq.nl en volg ons actuele aanbod op LinkedIn.

Wij hebben een nieuwe interimaanvraag! Ben óf ken jij die Interim Customer Journey Specialist die wij zoeken? Lees dan snel verder!

SQIQ is ‘tijdelijk de beste’ en focust op bemiddeling van de beste Digital Interimmers. Wij durven keuzes te maken en verdoen daardoor geen tijd.

We zoeken nu de beste kandidaat voor de volgende opdracht:

Interim Customer Journey Specialist voor een energieleverancier.

Essentie van de opdracht: Jouw passie is om klanten de beste consistente klantervaring te bieden, met als doel om klanten hun zaken snel en eenvoudig te laten regelen. Jij spot kansen ter verbetering, neemt initiatief en motiveert anderen om gezamenlijk het doel te bereiken. Jij denkt aan outside-in initiatieven, waarbij de klant altijd centraal staat. Samen met jouw collega’s ben jij verantwoordelijk voor de Online Sales. Jouw focus ligt op de nieuwe producten en de loyalty. Jij kent alle digital marketing kanalen (SEO, SEA, Display, Social, Email) en hebt ervaring met Analytics en met het werken met een DMP (Relay42). 

Ben jij of ken jij degene voor de opdracht? Reageer dan nu!

Deze aanvraag is binnengekomen op 28-07-2020 en de beoogde start is per direct voor 40 uur per week, t/m het einde van het jaar.

Heb je interesse? Meld je hieronder aan en vernoem hierbij de titel van de interim aanvraag.
We nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.

Voor vragen en interesse kun je altijd eerst nog even contact opnemen met
Frederieke Verhoeven, via +31 6 531 28 802 of frederiekeverhoeven@sqiq.nl.

Volg ons ook vast op LinkedIn, zo ben je altijd als eerste op de hoogte van de nieuwste aanvragen!

Meld je aan Terug naar interim