Deze opdracht is vervuld, maar wil je op de hoogte blijven van onze nieuwe interimopdrachten? Stuur dan jouw wensen en CV naar info@sqiq.nl en volg ons actuele aanbod op LinkedIn.

We hebben een nieuwe interimaanvraag! Misschien is dit iets voor jou? Of ken jij degene die we zoeken? Lees dan snel verder!

SQIQ is ‘tijdelijk de beste’ en focust op bemiddeling van de beste Digital interim professionals. Wij durven keuzes te maken en verdoen daardoor geen tijd.

Deze keer zoeken we de beste kandidaat voor de volgende opdracht:

Interim Manager CX voor een Retailer.

Essentie van de opdracht: als Interim Manager CX ben je onderdeel van het e-Commerce management Team en val je rechtstreeks onder de Director of e-Commerce. In deze rol geef je leiding aan 6 FTE en ben je het main point of contact voor de Customer Service, Omnichannel en Delivery management. Je bent verantwoordelijk voor het leiden van een aantal projecten: de digitale doorvertaling van het loyaliteitsprogramma in België, het bedenken van nieuwe initiatieven om de Customer Journey te verbeteren op basis van de gemeten NPS en ben je het aanspreekpunt voor de integratie van de Customer Service Tool.

De aanvraag is binnengekomen op 19-01-2021, en de beoogde start is per maart, voor 4 dagen in de week, ter vervanging van zwangerschapsverlof.

Heb je interesse? Meld je hieronder aan!
We nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.

Voor vragen en interesse kun je altijd eerst nog even contact opnemen met
Flo van der Horn van den Bos, via +31 6 10 595 623 of flovanderhorn@sqiq.nl.

Volg ons ook vast op LinkedIn, zo ben je altijd als eerste op de hoogte van de nieuwste aanvragen!

Meld je aan Terug naar interim